Simit..simitçi!
Ceplerinini aradı,
Hay! Allah kahretsin,
Akşama alacaktı haftalığını.
Annesine vermişti,
O gün elinde son kalanı.
Bir gün evvel annesi,
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




''hayatın zorlukları bir çocugun omuzuna yüklenmiş, bu günlük gördügümüz hayatımızın içinde olan şeyler belki ülkemizin bir ayıbı ama suc çocugun degil tüm toplumun.. anlamlı ve güzel bir hikaye desem...kaleminiz daim olsun saygılar..''
Nedeni o kadar çok ki... Yanlış evlilikler... bilinçsizlik... bakamayacağın kadar çocuk doğurmak... yoksulluk... toplum baskıları, töreler... bazen de tokadı yaşamın... ardı ardına gelen dil uçuklatacak olaylar v.s... Olansa çocuklara oluyor. İnsanca yaşam, eğitim, sevilmek hakları alınıyor ellerinden. Onlara sorulmuş mu dünyaya gelmek isteyip istemedikleri? Tebrikler. Sevgilerimi yolluyorum.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta