Şimdi İstanbul'a yaşlı gözlerle bakıyorum
Umursamıyorum artık karanlığın ardından gelen güneşi
Ve dalıp gitmiyorum uzaklara
Giden sevgilinin ardından
Şimdi İstanbula yaşlı gözlerle bakıyorum
Unutamıyorum yaşanmamış yaşamlarda kalan anıları
Ve gençliğimi arıyorum her satırda
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Unutmaki karanlığın ardından gelen güneş ısıtır yaşanacakları! Güneşi umursa çünkü ne getireceği hiç belli olmaz. Ama yinede gidenle gitmediğin iyi olmuş... Yüreğine sağlık..
'Ve dalıp gitmiyorum uzaklara
Giden sevgilinin ardından ' Bırak giden gitsin sevgili oğlum. Gidene kapat kapıyı. Tebrikler, çok güzel bir şiirdi. Şiir yolun açık, geleceğin altın harflerle yazılsın dileklerimle. Sevgilerimi gönderiyorum.
Suna Doğanay
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta