Yalnızlık benliğimi kavuruyor
Geleceksen haydi şimdi gel
Ne yağmurum var nede bir yel
Göz pınarlarım durmuyor akıyor sel
Geleceksen haydi şimdi gel
Bir göründün çölde serap misali
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




GÜZEL VE SEVGİ DOLU BEKLEYİŞ VAR DİZELERİNİZDE KUTLARIM
Rüzgârım ol yağmur bulutu topla benim için
Bulutum ol yağmur olarak gel gözlerime
Sevdiğim ol yanayım aşkın ile gündüz gece
Adın şarkı olsun dilimde dökülsün hece hece
Kendin gelmiyorsan, geceleri gel düşlerime
Çok hoş ve güzel bir özlem çağrısı...kutluyorum.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta