Arkandan avazım çıktığı kadar bağırmalıydım
Dur! ... Nereye gidiyorsun
Beni böyle yapayalnız bırakıp da
Haykırırcasına ağlamalıydım
Tabutuna kapanıp da
Bunca yıllık arkadaşlığımız vardı
Hep beni istemez miydin yanında
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Allah kimseye sevdiklerinin acısını yaşatmasın
ama herkesin bir sevdiği var
unutma seni seven onlarca gönül var
ve onlara da Allah sevdiklerinin acısını yaşatmasın
ama ölüm var...... Allah ölümün bile hayırlısını versin
kurtuluş yok
Allah rahmet etsin...... duygu yüklü dizeler....
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta