Gecenin bir vaktinde mi,doğdun sen?
Ondan mı,adını Simay koydular?
Öylesine güzel bir yüzün varki
Seni gören döner birdaha bakar
Pırlantadan da güzel bir kalbin var
Nefreti kini barındırmaz boğar
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Pırlantadan da güzel bir kalbin var
Nefreti kini barındırmaz boğar
Gecenin bir vaktinde mi,doğdun sen?
Ondan mı, adını Simay koydular?
...şiirinize tebriklerimi sunuyorum...Mehmet Karlı
Güzel yüreğine sağlık ablam başarıların daim olsun inşallah
Pırlantadan da güzel bir kalbin var
Nefreti kini barındırmaz boğar
Gecenin bir vaktinde mi,doğdun sen?
Ondan mı, adını Simay koydular?
ne güzel bir çalışma...
ne güzel insan...
pırlanta kalpli..
yüreğinize sağlık
selam ve saygılar
Simay
Gecenin bir vaktinde mi,doğdun sen?
Ondan mı,adını Simay koydular?
Öylesine güzel bir yüzün varki
Seni gören döner birdaha bakar
Pırlantadan da güzel bir kalbin var
Nefreti kini barındırmaz boğar
Gecenin bir vaktinde mi,doğdun sen?
Ondan mı, adını Simay koydular?
Çok güzel bir şiir, okurken keyif aldım tebirkler, saygılarımla...Yeşilırmak Şiir Vadisi Grubu
Gecenin bir vaktinde mi,doğdun sen?
Ondan mı,adını Simay koydular?
Öylesine güzel bir yüzün varki
Seni gören döner birdaha bakar
Pırlantadan da güzel bir kalbin var
Nefreti kini barındırmaz boğar
Gecenin bir vaktinde mi,doğdun sen?
Ondan mı, adını Simay koydular?
Tebrik ederim Sevgili Zernişan
beğeniyle okudum.
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta