Söylendikçe,boşaldıkça
Rahatlamalı
Gönül.
Sözcük sözcük
Uzanıveriyorsa parmaklar
Eskisi gibi yine
tozlu bir şemsiye durur
çatı katındaki odanın
kuytu bir köşesinde
kumaşındaki eski yağmurların
hüzünlü kokusuyla
Devamını Oku
çatı katındaki odanın
kuytu bir köşesinde
kumaşındaki eski yağmurların
hüzünlü kokusuyla
Yüreğinize sağlık usta kaleminizi kutlarım her zamanki gibi usta kaleminizden akıcı ve güzel anlamlı şiirinizi beğenerek okudum akıcı güzel şiiriniz için sizi canı gönülden kutlarım Saygı ve Sevgilerimle.ant+10
Söz konusu kitabı okumadım. İnternet ortamında kitabın arka kapak yazısında Dücane CÜNDİOĞLU aşkı “vücudu fani kılmak için çabalayanların mesleği” olarak tanımlamış. Aşkın bir meslek olduğunu kabul etmek olası değil. Meslek daha çok; insanın gereksinimlerini karşılamak için yeteneğini, bilgi ve birikimlerini ortaya koyduğu maddi bir olguyu hatırlatırken, aşkın böyle bir işlevi söz konusu değildir. Aşkın yetenek ya da para kazanmak gibi bir durumla bir arada durması ve onların kıstaslarıyla ölçülmesi sevgiye özne olan aşkı küçük görmek anlamına gelir ki bu bir şair yüreğini incitir. Benim bu değerlendirmem “Cenab-ı Aşkı okumadan bir anlam ifade etmeyebilir. Ancak yazarın niteliği hakkında ilk kanıların oluşturulmasında en önemli kısım olan arka kapak yazısının edebi görünen ancak hatalı bir tanımlamayla başlamış olması bende olumsuz bir etki bırakmıştır.
Şiire gelince, yukarıda belirtmeye çalıştığım duygularımla tam anlamıyla örtüşmektedir. Şair in “şiirin kıyılarında” salınan dalgaların içinde yakaladığı; “teninden, “kanından” süzüp topladığı aşktır. Bu aşk gönül birlikteliğini yakaladığı karşı cinsten biri olabilir, vatan, toprak su, hava, … ne varsa güzele dair her şey olabilir. Aşk hiçbir çirkinliği ve ihaneti içinde barındıramaz. Bu nedenle olsa gerek Usta şair “ihanetle tanışmak ölüme hazırlıksız yakalanmak gibidir” diyor.
Şiiriniz her zaman olduğu gibi kurgulanışı ve sağlam örgüsüyle özen ve emekle yazılmış; duru Türkçesiyle dilimizin güzelliklerini ortaya koyan bir eserdir. Şiirin kıyısında değil tam içinde yaşayan yüreğinizi ve usta kaleminizi kutluyorum Sayın Necdet Arslan.
Selam ve saygılarımla
Osman Aktaş
Söz konusu kitabı okumadım. İnternet ortamında kitabın arka kapak yazısında Dücane CÜNDİOĞLU aşkı “vücudu fani kılmak için çabalayanların mesleği” olarak tanımlamış. Aşkın bir meslek olduğunu kabul etmek olası değil. Meslek daha çok; insanın gereksinimlerini karşılamak için yeteneğini, bilgi ve birikimlerini ortaya koyduğu maddi bir olguyu hatırlatırken, aşkın böyle bir işlevi söz konusu değildir. Aşkın yetenek ya da para kazanmak gibi bir durumla bir arada durması ve onların kıstaslarıyla ölçülmesi sevgiye özne olan aşkı küçük görmek anlamına gelir ki bu bir şair yüreğini incitir. Benim bu değerlendirmem “Cenab-ı Aşkı okumadan bir anlam ifade etmeyebilir. Ancak yazarın niteliği hakkında ilk kanıların oluşturulmasında en önemli kısım olan arka kapak yazısının edebi görünen ancak hatalı bir tanımlamayla başlamış olması bende olumsuz bir etki bırakmıştır.
Şiire gelince, yukarıda belirtmeye çalıştığım duygularımla tam anlamıyla örtüşmektedir. Şair in “şiirin kıyılarında” salınan dalgaların içinde yakaladığı; “teninden, “kanından” süzüp topladığı aşktır. Bu aşk gönül birlikteliğini yakaladığı karşı cinsten biri olabilir, vatan, toprak su, hava, … ne varsa güzele dair har şey olabilir. Aşk hiçbir çirkinliği ve ihaneti içinde barındıramaz. Bu nedenle olsa gerek Usta şair “ihanetle tanışmak ölüme hazırlıksız yakalanmak gibidir” diyor.
Şiiriniz her zaman olduğu gibi kurgulanışı ve sağlam örgüsüyle özen ve emekle yazılmış; duru Türkçesiyle dilimizin güzelliklerini ortaya koyan bir eserdir. Şiirin kıyısında değil tam içinde yaşayan yüreğinizi ve usta kaleminizi kutluyorum Sayın Necdet Arslan.
Selam ve saygılarımla
Osman Aktaş
Söz konusu kitabı okumadım. İnternet ortamında kitabın arka kapak yazısında Dücane CÜNDİOĞLU aşkı “vücudu fani kılmak için çabalayanların mesleği” olarak tanımlamış. Aşkın bir meslek olduğunu kabul etmek olası değil. Meslek daha çok; insanın gereksinimlerini karşılamak için yeteneğini, bilgi ve birikimlerini ortaya koyduğu maddi bir olguyu hatırlatırken, aşkın böyle bir işlevi söz konusu değildir. Aşkın yetenek ya da para kazanmak gibi bir durumla bir arada durması ve onların kıstaslarıyla ölçülmesi sevgiye özne olan aşkı küçük görmek anlamına gelir ki bu bir şair yüreğini incitir. Benim bu değerlendirmem “Cenab-ı Aşkı okumadan bir anlam ifade etmeyebilir. Ancak yazarın niteliği hakkında ilk kanıların oluşturulmasında en önemli kısım olan arka kapak yazısının edebi görünen ancak hatalı bir tanımlamayla başlamış olması bende olumsuz bir etki bırakmıştır.
Şiire gelince, yukarıda belirtmeye çalıştığım duygularımla tam anlamıyla örtüşmektedir. Şair in “şiirin kıyılarında” salınan dalgaların içinde yakaladığı; “teninden, “kanından” süzüp topladığı aşktır. Bu aşk gönül birlikteliğini yakaladığı karşı cinsten biri olabilir, vatan, toprak su, hava, … ne varsa güzele dair har şey olabilir. Aşk hiçbir çirkinliği ve ihaneti içinde barındıramaz. Bu nedenle olsa gerek Usta şair “ihanetle tanışmak ölüme hazırlıksız yakalanmak gibidir” diyor.
Şiiriniz her zaman olduğu gibi kurgulanışı ve sağlam örgüsüyle özen ve emekle yazılmış; duru Türkçesiyle dilimizin güzelliklerini ortaya koyan bir eserdir. Şiirin kıyısında değil tam içinde yaşayan yüreğinizi ve usta kaleminizi kutluyorum Sayın Necdet Arslan.
Selam ve saygılarımla
Osman Aktaş
İhanetin her çeşidi yıpratıcı ve yıkıcıdır...Şiir kıyılarında kalması dileğimle kutlarım, tebrikler...
güzel şiirinizi beğeni ile okudum. yürek sesinizi ve kaleminizi içtenlikle kutlarım. sayfama alıyorum. saygılarımla
İnsan yüreği, yumruk kadar olmasına karşın, öyle geniş bir yerdir ki içine, Leyla'nın aşkı da sığar, Mevla'nın aşkı da… Brütüs'ün ihaneti de… Firavunun zalimliği de…
Bazı insanlar;En yakınlarına, sevdiğine, arkadaşlarına, dostlarına, vatanına milletine, davasına ve hatta kendisine ihanet eder. İhaneti insanlıktan uzaklaştırır; insanlıktan uzaklaştıkça zalimleşir zalimleştikçe insanlığını unutur.
Kalbimizde her şeye yer olabilir ama ihanete asla yer olmamalıdır!
İhanetin nedeni olmaz… Bedeli olur!
VE Şiirin Kıyılarında Beklemek Güzeldir.TEBRİKLER........
Anladım ki
İhanetle tanışmak
Ölüme
Hazırlıksız yakalanmaya
Benziyormuş
Meğer
Birkez daha tebrik ediyorum başarılı çalışmanızı Sn Arslan..
Yüreğiniz daim olsun dileklerimle..
ve, çok çok teşekkürlerimle..
Anladım ki
İhanetle tanışmak
Ölüme
Hazırlıksız yakalanmaya
Benziyormuş
Meğer...
'İhanetle tanışmak'Kurgusu bile ürkürtüyor!!!! çok güzel dizelerle anlatmışsınız...kaleminize sağlık saygımla...
kaleminize sağlık hocam saygılar
Bu şiir ile ilgili 90 tane yorum bulunmakta