Bu son şiirim
Sana ve mayası orman, ağaç kokan
Beyazını yeşilden çalan
Bin bir göze dokunan sahte tutsaklığa…
Ne başka seferi var celallenişimin ne de
Gözlerinde seni arayışımın
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




Siire veda etmek...hangimiz yapmadik ki...gun gelecek..yillar gecsede o gun gelecek ve yine sarilacagiz kaleme...
densizliğime bir daha çapa atmışım meğer
takılı kalmışım yine yalnızlığımın kayalığına
Maviyi sende sevmiş onu sen zannetmiştim
Mavi de seni seyretmiş yalnız sana “Yarrrrrrr” demiştim
Mavine doyamadım demiş,
Mavilerin de boğulmak, kaybolup gitmek…
Demiştim,dedim diyor…
Ve artık bir nokta koyuyorum
Virgüle hacet kalmadı.
Cümle tamamlandı.
defterde yaprak kalmadı
Gün gelir anlar da çağlar belki
Benim kıyılarımda açan bir kum çiçeği
Acar bir orman olur
Bir sıtma ateşi tutar, titretir
Uyutulmuş da olsa kömür ateşi
Usuldan bir rüzgar har eder, kül eder de
Bulunmaz artık bu sevdanın gemisi…
Yüreğine sağlık Sezgin Bey,severek ve beğenerek okuduğum harika bir şiir daha ötesi Duygu seliydi sanki.Kutlarım seni ve güzel şiirini.
saygımla...
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta