Önce şiirde sevdim kavgayı
Özgürlüğü kelime kelime şiirde.
Mısra mısra sevdim yaşamayı,
Öfkeyi de, sevinci de…
Senin ışıklı günlerin,
Benim iyimser dostlarım
Hepsi hepsi şiirde.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Hayatı ne güzel özetliyor. Rahmetle anıyorum.
*Bir acıdan kurtulmanın en kestirme yolu onu şiirleştirmektir *der, Nazan Bekiroğlu...
Öyleyse sevinçleri, sevgileri çoğaltmanın yolu da şiirden geçer diyebilir miyiz ?
Şair de öyle demiş zaten :
*Kafiyeden önce gelir sadelik...Yaşamın içinde var olan her şey şiirimde *diyerek...
Anısına saygımla...
yok yok.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta