1 AĞUSTOS 2002 DİYARBAKIR KULP AYGÜN KÖYÜ
BAZEN BİR ŞİİR YAZSAM BENİ BİR SEN ANLARSIN BAKIYORUM YA NERDE O ESKİ ŞAİRLER VAZONUN İÇİNDE BİR GÜL GÖRÜYORUM BEN DAMLA DAMLA GÖZYAŞIM AKIYOR BIRAK BU GÖZYAŞLARINI ŞAİRLER AĞLAMAZ DİYORLAR ADEM 'İN OĞLUJ GELDE GÖR HESP VAKTİ BUGÜN DEMEKTİR AŞKA MEYDAN OKUTAN BİR GÖZ YAŞI GÖREN BEN yani güzel dostum bir gün dünya kopacak başımıza sen de yaşar mısın bilmem .henüz ben toprak olalı bir iş yok acaba diye dertler bitse ölüm yaklaşsa Azrail e çay doldurup sohbet etmeyi keş ediyorum o tatlı canı çayını içtikten sonra su gibi gitti o tatlı canım...
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta