İyi şiir yada kötü şiir yoktur
Ancak yazılamayan şiir vardır
Alt üst edilmiş dizeler…
Söylemek kolay değil ama;
İçine edilmiştir kelimelerin.
Fakat kimse anlamaz hallerinden
Bir tek utanan kendisidir şiirin.
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




bilgili...delili içinde güzel bir çalışma...tebrikler...
İyi şiir yada kötü şiir yoktur
Ancak yazılamayan şiir vardır
Alt üst edilmiş dizeler…
Söylemek kolay değil ama;
İçine edilmiştir kelimelerin.
Fakat kimse anlamaz hallerinden
Bir tek utanan kendisidir şiirin.
İyi şiir yada kötü şiir yoktur
Şiirin içinde başka bir şiir vardır
Hani orda bekleyen
Belki ağlayan, belki yüzü asık
Belki de boyun büken
Her ne olursa olsun!
Yoktur iyi şiir yada kötü şiir
İyi şiir yada kötü şiir yoktur
Ancak yazılamayan şiir vardır
Yazılmak için can atan.
çok güzel ya cidden ve anlamlı hani derlerya anlayana sivri sinek saz anlamayana davul zurna az umarım msj yerine ulaşır sevgiler ben çok beğendim
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta