Ben şiiri sade sevdim.
Anlatsın istedim beni
Duygumu, düşüncemi,
Hayata ait felsefemi.
Okuyan anlasın bir tek kerede,
Dönüp,dönüp bakmasın geriye,
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




şiiri seviyorum şair degilim fakat duygularımı sayfalara dökmek beni mutlu ediyor sizinde dediğiniz gibi
Şiiri ben harzaman dostca sevdim tebrikler
imgeli de imgesiz de duygular gönülden geliyorsa.. mısralara duygulu ve güzel aktarılıyorsa..o şiir okunur ..sizin şiriiniz gibi..
tebrik ve sevgiler..
Harika dizeler. keyif alarak okudum. yüreğinize sağlık. Saygılarımla Celil ÇINKIR
Bugün başlmadım ben şiire,
48 yıldır o benim içimde,
Özünden hiçbir zaman ödün vermedim.
Şiiri ben harzaman dostca sevdim.
yüreğinize sağlık....
şiir yürekten gelendir,
yüreğin kağıda yansıması.....
her ne şekilde olursa olsun....
güzel olan şiir yazan yüreklerin var olması..
selamlar
saygılar
Katılıyorum size ,saygılar bizden...
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta