Sigarayı neden içer insanlar
Zevkten mi kederden mi
Özenti yalnızlık efkardan mı
Yoksa çaresizlikten mi
İçipte derdine çare bulan var mı
Görmedim gören varsa söylesin doslar
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Sigaranın zararları konulu şiir yazma yarışması açmış bulunmaktayım.
Yarışmaya katılımınızın, yarışmanın kalitesini arttıracak nitelikte olacağını düşünerek,
gerekli hassasiyeti göstermenizi temenni ederim.
Yarışmanın şartnamesine www.adleyba.com web adresimden ulaşabilirsiniz.
Eğer şartnamedeki şartlar sizi zorluyorsa [email protected] mail adresime şiirlerinizi yollayabilirsiniz.
Dua edin de ben de bırakayım:))
Yüreğinize sağlık, tebrikler, selam ve dua ile.
'İçtenlikle yapılmış güzel bir çağrı kutlarım sevgiler....
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta