seni sevmişsem,söylemişsem,doğrudur.
seni terk etmişsem
ki beceremem bunu yalnız başıma
mutlaka çocukluğuma rastlamışımdır sokakta
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




sevmişsem i ilk olarak murat kekilliden dinledim ve çok beğendim dedimki bu güzel sözleri kimler yazıyor diye ve ben o kişiyi buldum...
hani aşık demiş ya ben güzele güzel demem güzel benim olmayınca.Ben sizin yazdığınız bu cümleler topluluğuna kısacası sevmişsem şiirine güzel diyorum dilim yettiğince ve o güzel benim değil.Gözlerimde büyütmüyorum ve size üstat diyerek tebrik etmek cahilliğinden kendimi men ediyorum.
terk etmişsem rüyaları
bozulmuşsam
mutlaka gördüğüm senli bir korkudur
bu ne güzel bir anlatım ya. çok güzel. tebrikler.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta