Dokunabilirmisin saçlarıma ellerinizle
Öpermisiniz dudaklarımdan
Sevebilirmisin beni
Benimle yürüyüşlere çıkar
Tutarmısın ellerimden
Konuşabilirmisiniz sessizce
Gün doğumunu
Gün batışını
izleyebiliriz belkide
Omzunu omuzlarıma yaslayıp
Yemeğimizi bölüşüp
Sonrasında bir fincan kahve
Ne güzel olurdu değil mi
İçimize çektiğimiz
dumanı paylaşır
Belki de yuvarlanırdık
Ordan burdan sohbetlere gebe
Zamanı paylaşmaya devam edip
yıldızların yalnızlığına inat
Sarılarak gözlerimizi kapatıp
Gelecek mutlu mesut yaşantımızın
Temellerini her günün sabahında
Yeniden inşa edemez miydik
Bu soruları sen varken
Kulaklarına fısıldamak
Sonra bir öpücükle
Noktalamak
Varlığınla rüzgarlarda
Savrulmak isterdim
Ama yok ve
Bu sızıntılı
Bu melankolik halime
Ben sen ittin
Belki istemedin biliyorum
Belki beklentilerine karşılık veremedim
Ama bildiğim tek bir şey var ki
O da
Sen beni gerçektende
Sevmemişsin
Kayıt Tarihi : 24.06.2026 19:21:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!