Vücuda gelmek,salt nefes almak olmasa gerek,
Aldığın nefesi anlamlandırmak
Bilerek ya da bilmeyerek
Yaşayarak öğrenmek mi?
Öğrenerek yaşamak mı gerek?
Öğrendiğim bir şey varsa benim
Yaşadığımı hissettirecek,
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




harika bir şiir,eline sağlık hocam,,başarılarının devamını diliyorum,,,
___T___E___B___R___İ___K___L___E___R____
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
S::::Vücuda gelmek,salt nefes almak olmasa gerek,
E::::Aldığın nefesi anlamlandırmak
V::::Bilerek ya da bilmeyerek
M::::Yaşayarak öğrenmek mi?
E::::Öğrenerek yaşamak mı gerek?
K::::Öğrendiğim bir şey varsa benim
:::::::::::G::::Yaşadığımı hissettirecek,
:::::::::::E:::::Nefes almalıdır insan, daima severek
:::::::::::R:::::Öğrenilesi midir sevgi?
:::::::::::E:::::Bunu anlamak için,
:::::::::::K:::::Yaşamak ve sevmek gerek!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
:::Y:Ü:R:E:Ğ:İ:N:İ:Z:E::::S:A:Ğ:L:I::K::::::::
::::::::::::a:y:ş:e:g:ü:l::::a:r:a:t:::::::::::::::::::
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
YAŞAMAK NE GÜZEL ŞEY TANRIM!...
yaşamak ve sevmek gerek yani hissetmeyi bilmek gerek...kutlarım yüreğinizi çok güzel bir şiir...saygılarımla
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta