Gidiyorsun.
Kaç yarının garantisi var cebinde,
Gözlerinde sebepsiz terk edişler,
Kirpiklerinden koca bir şehir döküldü.
Yüreğimin bütün sokakları öksüz.
Söze gelmemiş bütün şiirler
Darağacını boyladı.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Güzel emeğine sağlık ama çok sade yazılmış
Sevme başkasını sevme.
Kalemi kırılmış bir yüreğin
infazı gerçekleşmeden,
Hüküm gecesinin hemen sabahında,
boynum da urgan , yanımda Sen,
Son defa seni seviyorum demeden;
Asma yüreğimden beni asma.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta