Sonbaharın hüznüne hüzün katan yüreğimin
gözyaşlarında sensiz,
kimliğini kaybetmiş kara sevdamın
elveda çığlığını atıyorum.
İsyan etsem de yokluğuna,
ya da cilvesine kaderin,
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Hanımefendi
Akıcı ve esprileri yerinde, çok güzel bir şiirdi. Tebrikler. Gönül sayfamdan 10
Ey gönlümü rehin alan yaban sevgili;
yabanlarda anma beni,
düşlerinde görme beni,
sevme beni!
Sevme beni.....
Bitimsiz saygılarımla...
Âlimoğlu
Ey gönlümü rehin alan yaban sevgili;
yabanlarda anma beni,
düşlerinde görme beni,
sevme beni!
Sevme beni.....
Çok nefis dizeler. Kutluyor ve tam puanımı bırakıyorum.
Göz görmeyince gönül nelere katlanmaz ki...
Göz görmeince gönül nasıl avunmaz ki...
Güzel şiirinizin öyküyle başaldım yorumlamaya ve güzel dizeleri tekrar tekrar okudum.
Şiir tadıyla ayrılım.. Puanladım ve kutlarım...
sitem iyi dile gelmiş..ayırılığın acısı da genzi yakıyor..
çok güzel harika ama biraz daha akustik olsa fena olmaz
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta