Eskiden sebepsiz guluslerim vardi tatlı bi huzur kaplardi bedenimi,ne dusunecek kimsem kaldi eskiden nede kizacak bi sevdigim ne anlatacagim bir dost var nede haykiracagim bir sevgili; karanlikta saklanmış mutluluğu bekler gibiyim tufanlardan kacip sessizligin basucunda oturmusum, elimde sigara o sustukca ben yenisini yakiyorum,bazen hayallere daliyorum sonra vazgecip hayal iste deyip yine susuyorum, tabiki sensiz gecen her geceye isyan ediyorum gülüşünü duvarlara çiziyorum baktikca sen geliyosun aklıma az bekle sigara bitti alıp geliyorum.aradada bi kendi halime gülüyorum e idare et seviyorum
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta