Seni seviyorum dedim..
Beni hiç dinlemedin..
Kalbimin derinliklerinde..
O ıssız yanlız, köşeydin...
Ağladın biliyorum..
Ağladın seziyorum..
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Seni seviyorum dedim..
Beni hiç dinlemedin..
Kalbimin derinliklerinde..
O ıssız yanlız, köşeydin...
Ağladın biliyorum..
Ağladın seziyorum..
Sensiz geceleri..
Düşünmek istemiyorum
erkekler ağlamaz! ! ! ! ..
desem de inanmayın tabiki.
inanın ağlamıştır..
güzel bir sevgi şiiri olmuş...
kutlarım...
yüreğinden sevgi eksilmesin hiç şair..
Ağladın biliyorum..
Ağladın seziyorum..
Sensiz geceleri..
Düşünmek istemiyorum
tebrikler....
Ağladın biliyorum..
Ağladın seziyorum..
Sensiz geceleri..
Düşünmek istemiyorum
tebrikler....
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta