Çocukların kocaman gözlerini
Dünyaya merakla bakan
Bakışlarını seviyorum
Kendi çocukluğumu
Anımsatıyorlar bana...
Gençlerin ateşli ataklarını
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Harikaydı...
Seviyorum
Çocukların kocaman gözlerini
Dünyaya merakla bakan
Bakışlarını seviyorum
Kendi çocukluğumu
Anımsatıyorlar bana...
Gençlerin ateşli ataklarını
Yepyeni düşüncelerini seviyorum
Kendi gençliğimi
Hatırlatıyorlar bana...
İyi bir şiirdeki
Güzel ifadeleri seviyorum
Kendi duygularımla buluştuğum
Anları anımsatıyorlar bana...
Bu gün bayram
Yalnızım
Havasına, insanına alışamadığım
Uzak bir ülkede...
İçimdeki çocuğu seviyorum
Çocuklugumdaki
Sımsıcak bayramları
Anımsatıyor bana...
Yüksel Yenicecaglar
.....................siz güzel olan herşeyi seviyorsunuzzz...güzelikler içinde kalırsınız inşallah ve herşey gönlünüzce olur saygı ve selamlarr.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta