Bulmak ister isen onu
Gel önce gönülde ara
Aramanın olmaz sonu
Ebedde evvelde ara
Sevilmek sevmekle olur
Sevilmeyen zorda kalır
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Kenan hocam saygılar,2001 Ankara konulu şiir yarışmasında çok kısa tanışmıştık.bana tek hoş geldin diyen sizdiniz.şiirleriniz deryayı deniz nazar değmesin.ben istanbul konulu şiir yarışması vesilesiyle antoluji.com la tanıştım.şiirlerimi buraya vermeye başladım,bilgisayarıda yeni yeni öğreniyorum.sizin adınızı görünce aradım.saygılar sayın hocam.Kadir Kaya
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta