I
Varıp gurbete gidersem,
Arkam sıra ağlar mısın?
Düşlerine giriversem,
Yollarımı bağlar mısın?
Uzanan elini itsem,
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




DostlaR NERSİNDEN BAKARSANIZ BAKIN,İSTERSENİZ mELİHA hANIM'A KATIULIN BENCE GÜZEL YAZMIŞIM. Tümünüze içten sevgi saygı selamlar
Uzanan elini itsem,
Sen ağladıkça, ben gülsem,
“Seni seviyorum” desem;
Taşar, coşar, çağlar mısın?
valla biraz zor şu yazdıklarınızdan sonra ,
hem elini iteceksiniz,hem o ağladıkça güleceksiniz sonrada seviyorum diyeceksiniz.
test falan etmeyin böyle şeylerle mecnun bile olsa dayanmaz alır başını gider.
dostlukla.
Sözden eyleme geçirip görmek gerek. Terk edince ne yapacak..
tebrikler harika bir şiir (test ) kaleminiz daim olsun bu devir de böylesi zor ama var saygılar
Bir feryat etsem, çaresiz,
Uzaklardan koşar mısın?
Yoksul düşsem meteliksiz,
Yine sever okşar mısın?
bu testteki gibi olanı kimse istemiyor be hocam...
Bu testi kazanan sevgili denilendir..Gerisinin sadece ismi vardir..cok güzeldi hocam ictenlikle tebrik ediyorum..gönül dolusu selamlarimla
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta