Seher 13'ündeydi
Koyu solcuydu.
Yiyip yutmuştu sosyalizmi,
Okumuştu alfabesini.
Eşitlik diyordu habire...
Orta okuldaydı,
Orta yerindeydi evleri
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Yerinde bir tahlil,,Kutlarım.Selamlar.
Düşündürücü bir şiir...Tebrikler...
iyi anlatmisiniz ama sondaki o parantez icindeki aciklama cok soguk bence siire urperti havasi veriyor bir anda ne dersiniz ?? (tabiki bi kisisel görusum) Sevgiler saygilar sn CELIK. Veli Dalbudak
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta