Dokunamamak sana.acı veriyor bana.
Okşayamamak saclarını,tutamamak ellerini.
Göremesemde güldüğünü gözlerinin.veriyorsa acı
Seni severken acılarda çok güzel geliyor insana,gülüm.
Seninle acılarla gülmeyi öğrendim.
Acıtsada gülüşlerin bir yanımı.
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Dokunamamak sana.acı veriyor bana.
Okşayamamak saclarını,tutamamak ellerini.
Göremesemde güldüğünü gözlerinin.veriyorsa acı
Seni severken acılarda çok güzel geliyor insana,gülüm.
Seninle acılarla gülmeyi öğrendim.
Acıtsada gülüşlerin bir yanımı.
Acıların sarar tüm yaralarımı.
Seni severken bile.acılarda güzel geliyor bana.
Oysa hiç aldırış etmiyorum tüm acılara.
İnadına inadına seviyorum seni.
Boğsada acılarım beni.
Seni severken tatlı oluyor tüm acılarım.
..karşılığı yanıbaşınızdayken sevmek herkesin harcı..oysa çıkarsız umarsız ve almadan vermek..gerçek sevgi bu olsa gerek ..ne dersiniz ..kutlarım sizi ve güçlü kaleminizi :)
tebrik ederim şiir beğeni ile okudum
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta