Dokunamamak sana.acı veriyor bana.
Okşayamamak saclarını,tutamamak ellerini.
Göremesemde güldüğünü gözlerinin.veriyorsa acı
Seni severken acılarda çok güzel geliyor insana,gülüm.
Seninle acılarla gülmeyi öğrendim.
Acıtsada gülüşlerin bir yanımı.
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Dokunamamak sana.acı veriyor bana.
Okşayamamak saclarını,tutamamak ellerini.
Göremesemde güldüğünü gözlerinin.veriyorsa acı
Seni severken acılarda çok güzel geliyor insana,gülüm.
Seninle acılarla gülmeyi öğrendim.
Acıtsada gülüşlerin bir yanımı.
Acıların sarar tüm yaralarımı.
Seni severken bile.acılarda güzel geliyor bana.
Oysa hiç aldırış etmiyorum tüm acılara.
İnadına inadına seviyorum seni.
Boğsada acılarım beni.
Seni severken tatlı oluyor tüm acılarım.
..karşılığı yanıbaşınızdayken sevmek herkesin harcı..oysa çıkarsız umarsız ve almadan vermek..gerçek sevgi bu olsa gerek ..ne dersiniz ..kutlarım sizi ve güçlü kaleminizi :)
tebrik ederim şiir beğeni ile okudum
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta