Yollarımıza kar yağar bazen
üşürüz korkulardan.
Kulağımıza küpe olur yaşanmışlıklar
yaşamın cetin ceviz anlarından.
Kucağımıza yığınla anı dökülür
tarih yapraklarından.
Kah çocuk sevinçlerine boğar
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




sevda dolu yüreğine sağlık.. sağlıklı güzel günlerde güzel şiirlerde buluşmak üzere...
Hayat yaşanmış ve yaşanacak hüzün ile umudun toplamı olsa gerek..
Tebrikler sayın Yavuzsüslü
Hayat yaşanmış ve yaşanacak hüzün ile umudun toplamı olsa gerek..
Tebrikler sayın Yavuzsüslü
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta