SEVER MİYDİN?
Bir gün yolumuz kesişse
Gönlüm gönlüne ilişse
Kalbim kalbine erişse
Sende beni sever miydin?
Derdin ile yana yana
Ansızın çıksam karşına
Sevdamı sunsaydım sana,
Sende beni sever miydin?
Yokuşlu yollarına düz
Karanlık gecene gündüz
Gözlerinde de gülen yüz
Olsam sende sever miydin?
Kalbinin derininde iz
Düşlerinde kırk katlı giz
Ay ışığından da sessiz
Olsam sende sever miydin?
Dört mevsimde alın yazım
Bahar olsa kışım,yazım
Hep seni söylese sazım,
Sende beni sever miydin?
Toprağında tohum olsam
Menekşe,gül gibi koksam
Sen yok isen bende yoksam
Sende beni sever miydin?
Benliğimizden sıyrılsak
Sarmaşık gibi sarılsak
Aynı ateşte kavrulsak
Sende beni sever miydin?
Güfte benden,beste senden,
Vazgeçsek candan ve tenden.
Aşkı tatsak en derinden,
Sende beni sever miydin?
Kemal Karapıçak -Çorum
Kemal Karapıçak 2Kayıt Tarihi : 25.06.2026 23:10:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!