Ne acı bir daha kolay kolay aşık olamamak,
Ve asıl acı olan bir bedene aşık olmak!
Yani kaşına, gözüne vurulmak...
Sözünden, özünden üstüne hiç laf koymamak...
Oysa bir kalbi sevebilmekle başlamıştı hayat,
Sevmek istesek sevecek sebep boldu,
Ama nedense bahanelerimiz pek çoktu!
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




HİÇ KUSURA BAKMASINLAR AMA BENDE BUNU DİLİYORUM BÜTÜN ERKEKLERE.KAŞI,GÖZÜ,KİLOSU...İÇİN DEĞİLDE KALBİ İÇİN BİR KADINI SEVEBİLMELERİNİ.ŞİİRİNİZ GÜZELDİ.TEBRİKLER.
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta