paramparçayım
günlerin üzerime kara bir gölge oluşunda
aydınlatsın diye gecelerimi
eğilirim her akşam huzurunda rabb imin
istersem yıldızları indirirdi
istersem göklerde gezdirirdi beni
oysa sevdiğime kavuşmaktı tek isteğim
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




ıslak ıslak saçlarına dokunur gibi
suya düşüyor dualarım...
sevmek ne güzel bir duygudur ki size böyle şiirler yazdırıyor....gerçekten sevebilmek...tüm içtenliğinle hissederek sevebilmek..ve bir ömür bu mutluluğu paylaşabilmek....zormu acaba??kolay değil mutlaka...keşke çaba sarfedebilsek sevgiyi ayakta tutabilmeyi...ama insanoğlu ne gariptir ki küçücük bir dikeni kaktüs yapabiliyor.. büyütüyor..bir dikende ayağı kayıp sevgiyi yok edenlerden olmamamak dileğiyle..nice şiirlere
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta