Sevdim
İçimde fırtınalar koparcasına
Denizin içinde bir volkan gibi için için yanarcasına
Gelmeyecek bir baharı beklercesine
Sevdim…
Umutlar biriktirdim
Yüreğimi ellerine teslim edercesine
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Tek kelimeyle harika.Tebrik ederim....10 ÜZERİNDEN 10...SAYGILAR.
niye diye de sorulmaz ki..
'sadece' sevmenin sebebi olmaz..
şiir güzeldi.
Tutuşmuş umut kanatlarında yanarak sevmek ah ahh .Gönülden tebrik ederim değerli dizelerinizi.Saygıyla.
ne güzeldir temiz bir sevgi,yalansız hilesiz ve tabii ki çilesiz....
Tebrikler Nurten Hanım,duygulu ve güzel
sevdanın erdemi bu olsa gerek,tebrik
En güzel duyguların en güzel şiir ile paylaşımıydı..
Kutluyorum şair yüreğinizi..
Nicelerine dileklerimle..
Sen bir dahisin
sen harikasın
sen şairlerin en kralısın
o kadar sıcak
o kadar duyarlı ki yüreğin
nasıl anlatsam
kelimeler kifayetsiz kalıyor
teşekkür ederim
böyle güzel bir sunuyu
biz şiir severlerle
paylaştığınız için
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta