Sevdim seni güzelim
Yıllarca sevdim, sevdim...
Sayfalarca yazdım sevdamı
Sitem dolu mısralar
Ağladı şiirler, sazlar
Her bir tarafta sen
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Sen diye kucaklayıpta ağaçları
Olmayışınla kahrolup yanamadım
Ve bir gece rüyama alıp
Er vakit karşına çıkamadım
Sevdim, sevdim...
çok içten sesleniç
Güzel sözler bilemedi dilim
Sana, seni diyemedim
Koşup gelemedim lisenin önüne
Elimde üçlü güller, veremedim
Sevdim, sevdim...
Ne güzel feryat ediyorsunuz...kelimeler dile gelmiş
'Ben ne divaneyim güzelim, ne de deli,
Alamam seni diye, sevmeye korkuyorum' demiştim bir şiirimde...
Aynı duyguları paylaştığımızı görüyorum şiirinizde..
Okumak zevkti.. Kutluyorum...
Güzel sözler bilemedi dilim
Sana, seni diyemedim
diyeceksin sevgili talip... gerekli ...
sevgiler...
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta