I.
Bilmiyorum can bilemiyorum..
Neyin öcü'dür alınan çacukluğumuzdan
Dünden bu günden ve geleceğimizden
Ve neyin bedelini ödüyoruz
Kurtulamıyoruz kamburumuza vurulan zincirlerden
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




sevdayı o kadar güzel anlatmışsınız ki; ne duygulara nede dizelerin güzelliğine söylenecek kelime bulamıyorum...
harika bir çalışma...yazdıran ve yazan yüreğinize sağlık
çok güzeldi tebrik ederim ustadım saygılarımla
neydi bu aktı gitti..kutlarım..
sevmek sevilmek aşkın parçalarından..evet aşk seni alır bulutlara çıkarır sonrada ummadığın anda ateşe bırakıverir derin yaralar iyileşirmi hayır sadece kabuk bağlar güzel bir şiir okudum yürekten ve içten yazılmış saygılar sevgiyle
EMİNE HANIM SİZİ AYAKTA ALKIŞLIYORUM.SESLİ ŞİİRİNİZ ÇOK GÜZELDİ.ANLAMIYOR HİÇ SEVDA DİLİMİZDE Kİ SÖZLERİN BÜYÜKLÜĞÜNÜ.SEVMEK ..AH ! SEVMEK..10 PUAN YÜREKTEN.TEBRİK EDER SAYGILARIMI SUNARIM
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta