Acıtıyor yalnızlığım,
Sen sakladıkça yüreğinde beni,
Hayat geciyor işte,zaman akıyor,
Sevdamızın yaşanmadan güzellikleri...
Umursamazmış gibi hayatımda,
Cırpınan sesleniştir hep iç çekişlerim...
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




sorgu hüzün ve özlem dolu...
bilseydi yürek dururmuydu...
etkileyici bir anlatımla harika bir çalışma gelmiş yüreğinizden...
kutluyor saygılarımı gönderiyorum...
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta