Sen ki benim,
gözlerimle görmeyip yüreğimle sevdiğim,
ellerimle ellerine dokunamadan,
gözlerinin içine doyası bakınamadan
hayalleriyle uyuyup,
rüyalarıma ışık saçan güzelliğiyle uyandığım, Sevdamsın,
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




şiirde aşırı derecede kelimeler zorlanmış.şiir serbest üstlupla yazılmaya çalışılmışsa da, şiirde açık olarak bir kafiye kaygısı seziliyor.işte bu kafiye kaygısı sebebiyledir ki şairimiz kafiyeyi yakalama noktasında biraz zorlanmış ve kelimeleri de zorlamış.şiir genel hatlarıyla okunurken kulakta, yokuş çıkan yüklü ve eski bir kamyon imajı bırakıyor.bence şair daldan dala atlamak yerine başarılı olduğu üslubu devam ettirmelidir.
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta