Kâretmez artık yer yarılsa bile
İdam yesem kalem kırılsa bile
Yeniden canlanıp, dirilse bile
Yıkayıp kefene sardım sevdamı
Ben kara toprağa verdim sevdamı
Gemileri yaktım dönüş yok artık
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Sevdanızı kara toprağa değil, yüreğinize vermeniz dileğiyle...Kaleminiz daim olsun...
Saygılar...
Kâretmez artık yer yarılsa bile
İdam yesem kalem kırılsa bile
Yeniden canlanıp, dirilse bile
Yıkayıp kefene sardım sevdamı
çok güzeldi ümit bey...tebrik ederim...
Kara toprağa verseniz de sevda ölmez. Ölürse sevda değildir.
Tebrikler.
Yüreğinize sağlık harika bir şiir daha damla damla akmış yüreğinizden kaleme tam puan***10sonsuz saygılar
hımm . ne demelı ki...durum vahım..anlatış süper..yüreğınıze sağlık..her ölumun ardından bır diriliş olacaktır..ya sabır.kutluyorum genc arkadaşım..
Inanmam, verdinizde neden siir yaziyorsunuz, yok inanmam bosuna inanmammmmmmmm
ümüt bey başarılarınızın devamını dilerim bu şiirinizde öbür yazdıgınız şiirler gibi harika olmuş sevgi ve saygılarımla
Sevdam...
Kâretmez artık yer yarılsa bile
İdam yesem kalem kırılsa bile
Yeniden canlanıp, dirilse bile
Yıkayıp kefene sardım sevdamı
Ben kara toprağa verdim sevdamı
tebrik ederim ümit bey kaleminiz daim olsun...
GÖNÜLDEN KUTLUYORUM ŞAİRİM GÜZELDİ.
unutuşun net rengi..içtendi,saygılarımla.
Bu şiir ile ilgili 41 tane yorum bulunmakta