Ne umutla beklemeye,
Ne gözyasi dökmeye,
Ne seni affetmeye,
Ne dönmeni dilemeye,
Bu kez gücüm yoktu bitti.
Adini koyamadigim,
Birakip gidemedigim,
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




Kalemıne yüregine saglık canım arkadasım..kalemın hıc susmasın..selamlar sevgiler
tebrikler...
Her satırında haykırış gibi bir sevda kaleminiz yüreğiniz dert görmesin selam ve saygılarımla.. Mustafa usta
Yüreğiniz susmasın Gülcan Hanım.Yazmaya devam edin. Sevgiyle kalın.
gülcan hanım kaleminize yüreğinize sağlık bana göre on numara ama sevdaya bitti desen bile bitmiyo sevda biterse şiir olmuyor şiirinizi defalarca okudum ve yine okudum tebrikler gurura ne kadar
güvenirsen güven sevda bitmiyo benim (iki dudağım )şiirimde yazdığım gibi....saygılar
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta