Ne umutla beklemeye,
Ne gözyasi dökmeye,
Ne seni affetmeye,
Ne dönmeni dilemeye,
Bu kez gücüm yoktu bitti.
Adini koyamadigim,
Birakip gidemedigim,
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Kalemıne yüregine saglık canım arkadasım..kalemın hıc susmasın..selamlar sevgiler
tebrikler...
Her satırında haykırış gibi bir sevda kaleminiz yüreğiniz dert görmesin selam ve saygılarımla.. Mustafa usta
Yüreğiniz susmasın Gülcan Hanım.Yazmaya devam edin. Sevgiyle kalın.
gülcan hanım kaleminize yüreğinize sağlık bana göre on numara ama sevdaya bitti desen bile bitmiyo sevda biterse şiir olmuyor şiirinizi defalarca okudum ve yine okudum tebrikler gurura ne kadar
güvenirsen güven sevda bitmiyo benim (iki dudağım )şiirimde yazdığım gibi....saygılar
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta