Bir gün daha geçti Karahisar'da
Geçti amma, aylar geçmiyor sevdam
Ayrılık bir ateş gibi yakarda
Yakmayınca bilinmiyor ki sevdam
Seni görmeyince kalbim kanıyor
Sızıyor içime doğru akıyor
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Sensiz cennet bile olsa buralar
Sevgi gönül kapısını aralar
Bir sevda ki yüreğimi yaralar
Buralar sensiz çekilmiyor sevdam
haklısınız çekilmez yüreğinize sağlık.
Şebinkarahisar'da ask güzel olmali...
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta