EDEBÎ OTURTMA
Okur musun yazar mısın
Çarşı mısın pazar mısın
Kusurlar dizdiğine göre
Gizliden bir nazar mısın
ELEKTRİK GAZ OTOBÜS
GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
EGO
Egonuzu indireyim
Egoizmi dindireyim
ELÎMİZ
Ellerimiz ne kadar temiz
Kirli değil mi ellerimiz
Bizim ellerimiz temiz de
ellerin mi elleri pis
ELLER YUKARI
Eller yukarı
Bu bir Şiir baskınıdır
Ellerinizi
Başınızın üstüne koyup
EMANET
İçimden bir his der ki
Emanettir emanet
Gider herkes sır çözülür
Sizdeki ne marifet
EN GÜZELİ
Baktın ki 77 milyonluk bir topluluğun,
60 milyonu garanti büyük oyuncuysa,
sen kendini hiç hırpalama ..
Dön kendine
EN TEHLİKELİ VE ZARÛRİ GÖÇ
"...Korkarım ki, en dokunaklı ve de vahim saydığım göç biçimlerinden olan; "beyin göçümüz" artacaktır, beyni göçük altında kalmış gibi düşünen ya da davranan, travmatik vakâlar yüzünden... "
[ Sevda Sevgi LALOĞLU ]
ESKİ
Eskiyi özleriz her an
yenilendikçe zaman
Bir yürek eskitmişizdir
EŞREFLİK
"... Dediğim gibi
dikkat edeceğimiz nokta,
biz doğrunun neresindeyiz ?
Tam yanındaysak sorun yok,
EŞŞEĞE EŞEK DEMEM
ŞE'Sİ İKİ OLMAYINCA
Ben eşşeğe eşek demem "şe"si iki olmayınca
Durduk yere palan vurmam a-i ile yormayınca
Eşşekten düşen karpuzlar şahidim olur inanın




-
Sevda Sevgi Laloğlu
-
Halil Gökçek
Tüm YorumlarHaklısınız Halil bey ... Hayata küsmek demeyelim de hayata acıyoruz, acışıyoruz galiba ? Yine de yaşamak her şeye rağmen çok güzel ki bizim bir yaşam gayemiz var hamdolsun !.. Saygı ve sevgilerimi yolluyorum, sonsuz teşekkürler !..
??
Hayat iyisiyle kötüsüyle yaşamaya değer hayata küsmek kimseye kazanç sağlamaz.