Zamansız soldurdun sevda çiçeğimi,
Oysa ki yeni başlamıştı sevda mevsimi.
Ne olurdu, ne değişirdi ki dinlemedin sözümü,
Seninle sevinmişti, yine sen küstürdün gönlümü.
Biliyorum, sende mutsuzsun benim gibi,
Ne kadar uğraşsanda çıkaramazsın aklından beni,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Harika bir calisma ellerinize saglik Sevda Hanim.Daha sonra genis bir yorum yazmak isterim
Basarilar diliyorum...
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta