Deniz dediğin, ya susmalı masumca;
Ya da azgın olmalı, dalyancasına,
Dostluk dediğin, ya hiç kurulmamalı,
Başlamamışçasına;
Ya da baki kalmalı,
Zaten hep varmışçasına...
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




-------ÇAKIROĞLU:
-------Aşk ve sevda, o, da ne ki...
güzel bir şiir..
anlatım ve sesler çok güzel
yüreğinize sağlık
sevgiyle
umut gül
sona varan yalnızlığım olsaydı ah
iflah olmam artık sana kavuşsamda
sevda dediğin sevilebilene mübah
gözlerim aşkı arar ardından koşsamda
yüreğinize sağlık
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta