Sev beni
Aşkın gözü kördür görmez önünü
Gören gözle göreceksen sev beni
Esen yeller değiştirir yönünü
Doğru yöne eseceksen sev beni
Seven razı olmaz ayrı düşmeye
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Bende sen , sende ben olacaksan sev beni ..ne güzeldi yüreğinize sağlık...selamlarımla saygılar ( +10 )
Harikaydı.. İnsan sevdiği kadar sevilmeli değilmi can abim.. Hep sevgiyle atsın o güzel dost yüreğin.. Saygılarımla.. Halim AKIN 10 PUAN+ANT
Ozan dillerin yüreğimizde yerini buldu Tuncay kardeşim.Tebrik ediyorum.Selam ve sevgilerimle.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta