Bedenim sen yüreğim sen,
Gecem gündüzüm sen diye,
Haykırsada dilim yalvarsada,
Ne olur birtanem biraz daha kal diye,
Gözlerimden akan iki damla yaş,
Ben taşırım bu acıyı tamam sen artık git,
Biraz daha kalırsan seni asla bırakamam.
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




yüreginize sağlık..
Yüreğine sağlık kardeşim,harika bir şiir okudum,her şey gönlünce olsun.Tam puan + Antoloji.
______¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶
____¶¶____¶¶¶¶__¶¶¶¶__¶¶¶¶
__¶¶______¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶
__¶¶____¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶
_ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶
¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶__¶¶¶¶¶
¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶__¶¶__¶¶¶¶
__¶¶¶¶______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶___¶¶¶¶¶¶¶_ ¶¶¶¶
___¶¶¶¶____________¶¶¶
__________________¶¶
________________¶¶
______________¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶NEFIS BIR ŞİİR ABİM ¶¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶♥ KUTLUYORUM♥ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ Ant. + 10
YÜREĞİNE SAĞLIK ŞAİR YÜREĞİN VAR OLSUN HER DAİM GÖNLÜN SEVGİYLE DOLSUN KALEMİN COŞTUKÇA COŞSUN ŞİİRLERİN OKUNDUKÇA OKUNSUN KUTLARIM SENİ SEVGİLERİMLE+ANT +10
Bu şiir ile ilgili 14 tane yorum bulunmakta