Çile dediğin nedir ki; su gibi içtiğim,
Acı dediğin nedir ki; ekmek gibi yediğim,
Aşk dediğin nedir ki; dün gibi gördüğüm,
Ölüm dediğin nedir ki; gölge gibi takibim.
Çile ile yoğruldum pervasız hayatta,
Acı günlük mesele haline geldi seciyyemde,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




BEN DE AYAKTA ALKIŞLIYORUM ŞİRİNİZİ.TEBRİK EDERİM.TAM PUAN VE SELAMLAR..
Ağladım, yalvarmadım.
Sevdim, ihanet etmedim.
Acı çektim, isyan etmedim.
Güldüm ammaa, asla dalga geçmedim...
Güzel ve anlamlı dizeler,tebrikler,yüreğinize sağlık
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta