'Ol' dedin bizlere Tanrım,
oluverdik rengarenk.
Kimimiz senle bütün,
kimimiz senden büyük,
bazımız firavunlar,
bazımız göklerdeki RA,
bazımız inanlı bir kul,
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Çok doğru! Bunca şeytan olmasaydı bir şey mi olurdu? tp+a
İnceden inceye düşündüren bir şiir.
H A R İ K A . . .
Tebrikler Sayın Halilcan Osmanoğlu
Serzeniş
'Ol' dedin bizlere Tanrım,
oluverdik rengarenk.
Kimimiz senle bütün,
kimimiz senden büyük,
bazımız firavunlar,
bazımız göklerdeki RA,
bazımız inanlı bir kul,
bazımız tam bir riya!
İnsanın iyi yanı,
iyilik meleklerinden,
kötülük kör bir kuyu,
üstlenmezler bu huyu!
Tek bir şeytan yarattın
ben öyle biliyorum.
Savaş, açlık, tecavüz....
vesaire vesaire vesaire...
ol dedin olduk diye,
Bunca şeytan acep niye! ! !
Halilcan Osmanoğlu
****ol dedin olduk diye,
Bunca şeytan acep niye! ! ! ***
eee şeytanda olmasa noluru bu insanlığın hali diyesim geldi...onunda kıymetini bilmek gerek değil mi..!!..:)))hiçdeğilse şeytana uydum diye sıyrılıverenler yokmu..!!!
***İnsanın iyi yanı,
iyilik meleklerinden,
kötülük kör bir kuyu,
üstlenmezler bu huyu! ***
incecikkk dokunuşlardı kelimeler...derindennn...
tampuan...+...antj...
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta