Tanışalım,
Körpe ellerimin nasırlaşmış parmaklarında gizlidir
Yaşanmışlığın ara notaları.
Bazen,
Ayazı yırtan soluk bir bakışım,
Bazen ise,
İhtimalleri umut edinen yalvarışlarım vardır benim.
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Merhaba Burçak
Görülmeyene duyulmayana işitilmeyene içten haykırışını, cesaretini, tüm samimiyetimle kutluyorum. ığdır'dan sevgiler
evet sizi keşfetmek harika bir duygu bunu tadıyorum şimdi...ama sizden bize daha fazlasını bağışlamanızı yazmanızı,yazmanızı istiyorum...dili kullanmaktaki beceriniz şair diye gecinen bir çok kişiyi yaya bırakır....tebrikler...
tebrik ederim,ilerde daha iyilerini okutmanizi dileyimle.
aglayan_adam.
Ama
Kimi de sıkılırım hani,
Bundandır görünmem!
Tanışalım.
Peki siz kimsiniz! ?
Harikulade yürekten dökülenleri yürekten kutlarım.
Saygı ve sevgilerimle.
bir tam puanda benden
Ama
Kimi de sıkılırım hani,
Bundandır görünmem!
Tanışalım.
Peki siz kimsiniz! ?
yüreğiniz dert görmesin...
peki biz kimiz...
bulunca söyleriz tamam mı söz.....
tebrikler
selam ve sygılar
siz tanışmışsınız şiirle ne güzel sevgılerıle
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta