Düştü; çerçevedeki resim.
Taştı; düştüğü yerde çoğalan bekleyişim…
Güz döneminde hüzün ve sabır.
Ey aşka açılan kapı,
Hazırlan; zemheride örtünmeye ne kaldı?
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




YÜREĞİNİZE SAĞLIK.
ÇOK GÜZELDİ.
SAYGILARIMLA
Güz döneminde hüzün ve sabır.
Ey aşka açılan kapı,
Hazırlan; zemheride örtünmeye ne kald
çok güzeldi kutlarım üstadım tebriklerimle
Güz döneminde hüzün ve sabır.
Ey aşka açılan kapı,
Hazırlan; zemheride örtünmeye ne kaldı?
..........
Çok güzeldi...
Kutlarım saygıyla şairi.
Nurdan Ünsal
Tebrikler Necdet Bey. Kaleminize sağlık. Saygılar.
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta