VARMI SENDEN SEREFSiZ OLAN
YiNE KANADI GÖNÜL YARAM
iHANETiN BANA SONA KALAN
ALDATTIN BENi KANDIRDIN
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




degmeyenin ardindan etme ki laf soz
sonra degerli kilar,farkina varmadan oz.
sus kimseler bilmesin etme ki figan
ayibini ortersen hata yapan kisinin,
sen yucelirsin rab katinda gun be gun...
tebrikler gardasim guzeldi siirin.
kutlarim daim olsun kalemin.saygilarimla
Sayın sevgili şiir dostum mükemmel bir şiir.
Duygular hisler ve anlatımlar su gibi.
Kutluyorum ve
başarılarınızın devamını diliyorum.
Selam ve saygılarımla.
Zaten adını vermişsiniz. İhanete ithaftır dizeleriniz...Kutluyorum. Saygılarımla.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta