ßir küçücük dünyam vardı,
SeninLe KarşıLaşınca yok oldu,
ßütün hayallerim Şimdi,
Gecelerimi saran kabusum oldu.
…
Kaybettin beni şerefsiz,
ßul beni kendinde,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




seversin dünyayı doludizgin
ama o bunun farkında değildir
ayrılmak istemezsin dünyadan
ama o senden ayrılacak
'yani sen elmayı seviyorsun diye
elmanın da seni sevmesi şart mı?'
yani tahir'i zühre sevmeseydi artık
yahut hiç sevmeseydi
tahir ne kaybederdi tahirliğinden?
tahir olmak da ayıp değil zühre olmak da
[nazım hikmet ran]
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta