Suyun akışındayım
Sevda gemisinde yelkensiz
Avuçlarımda sıcaklığın
Ve yakamoz parıltılı gözlerin
Rotasız seferdeyim.
Denizin tam ortasındayım
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Duygu yoğunluğu ve aktarımı çok yüksek keyifle okudum. Hocam çok başarılısınız tebrikler.
Şiiriniz çok güzel içten bedri bey
Yalnız değilim
Harelenen suda sen
Venüs''te sen varsın
Bense içimdeki senleyim...
yar ile olmak ne güzel yar ile beraber olanlar yarin kıymetini bilsin
yarsız dünya bir cehennem bu güzel ve hos şiirinizi beğeni ile okudum
kutlarm bense içimdeki senleyim dışarıda başka içeride başkası harika 10 p
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta