yaşamak seninle
..........sevmek seninle
güzelliği içmek
..........kanmak seninle
mutluluk tablosu
...........çizmek seninle
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




çok güzeldi..kutlarım efendim.. saygılar..
çok güzeldi..
Çok şık şiirinizi kutluyorum...Tertemiz Türkçesini,mesajını iletebilme becerisini,ve finalin etkileyici sunumunu ayrıca kutlayarak teşekkürler sayın şair,saygılarımla...
bir ömür boyunca
..............sensiz,seninle
yaşadım yalnız ben
...............hep hayalinle
bir kez olsun diz dize
...............olmak seninle
yüce mevlam beni
............çağırmadan gel...
Herhaliye sevdasına bağlı ona çağrı amacıyla yazılmış güzel bir şiir yüreğinize sağlık dostum
ne kadar yalın, ne kadar içten davet...
gönlüne sağlık,
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta