Seninle bir şarkının sözlerinde buluşmayı özledim
Bir gitarın tınısındaki hüzünde ağlamayı
Omuzuna yaslanıp sadece seninle olmayı
Ve senin olduğumu bilerek sevilmeyi...
Seninle bir duanın tılsımında buluşmayı özledim
Bir yakarışın çığlığındaki çaresizlikte ağlamayı
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




Özlemini şarkılarda aradım
Gözyaşımı hüzünlerde taradım
Bir omuza dayanmaktır muradım
Senin olduğumu candan bilerek
BU DÖRTLÜK DE BENDEN OLSUN.KABUL BUYURUNUZ.
Yüreğinin sesi çok güzel.Slov ama hüzünlü olmayan bir şarkıda buluşmanı ümit ederim.
Seninle bir duanın tılsımında buluşmayı özledim
çok içten
tebrikler
Güzel...
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta